loading...
مشممد
تفرجگاه بازدید : 412 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مراحل شروع رابطه جنسی

مراحل شروع رابطه جنسی


1. لخت شدن: شاید کمی خنده دار و یا ساده به نظر برسد ولی در شروع رابطه جنسی و تحریک طرف مقابل بسیار مهم است. نكات مهم آن را در زير به اختصار بيان مي كنم:
1-1: اگر زن هستید سعی کنید همسرتان را غافلگیر کنید از لحاظ نوع و رنگ لباسهای زیر.
1-2: هر دو طرف سعی نکنید یه یکباره و تمامی لباس های خود را در آورید و لخت  وارد بستر شوید.
1-3: سعی کنید لباس در آوردن را تدریجی و همراه با تحریک همدیگر انجام دهید .
1-4: لباس های زیر (شورت) آخرین لباسی باشد که از تن تان خارج می کنید، آن هم پس از یک معاشقه و مغازله خوب.
1-5: در آوردن لباس را در هر دو زوج به دیگری بسپارید و مخصوصا حتما لباس زیر همسرتان را شما در آورده و بر عکس.

2. غمزه رفتن و تحریک جنسی و شهوانی زوجین بدون تماس: این مرحله همزمان با لخت شدن و در طی مراحل جنسی هم می تواند انجام گردد و منظور از آن شوخ چشمی ها و شوخی های خاص و حرف های تحریک کننده یا اعمالی است که باعث شیرین تر شدن و از یکنواختی خارج شدن رابطه جنسی می شود. اینگونه شوخی های موسوم به شوخی های بستر در خاطره ها می ماند و رابطه جنسی سرد و بی روح مثل حیوانات را با عواطف و احساسات انسانی ادغام می کند. به یاد داشته باشید که طرف مقابل شما همسری علاقمند به شماست که خواستار رفتاری دلپسند و شهوانی در این زمان است. برای اینکار تماس یا تحریک لمسی خاصی لازم نیست و هرکسی بسته به سليقه خود و طرف مقابل می تواند انواع آن را انجام دهد.

3. صحبتهای عاشقانه و جنسی: که می تواند با تمجید از بدن یا قسمت های خاص جنسی بدن طرف مقابل انجام شود تا تحریک بیشتر صورت گيرد و طرف مقابل اعتماد به نفس لازم را بدست آورد.

4. مغازله و معاشقه: جمع موارد بالا همراه با کلامات شیرین و تماس های گاه گاهی مناطق جنسی در حقیقت شروع رابطه جنسی است و اغلب زنان این مرحله را بسیار دوست دارند و آن را نشانه عشق و دوست داشتن همسر خود می دانند و این رابطه را یک رابطه بی روح و بی احساس درک نمی کنند. قبل از دخول مغازله مناسب با تحریک مناطق تحریکی یاد شده باعث ترشحات موکوسی واژن برای دخول بهتر آلت مرد شده و زن را برای شروع یک عمل جنسی لذت بخش آماده می کند. این مرحله زمان خاصی ندارد و هرچه بهتر انجام گیرد احتمال به ارگاسم رسیدن زن هم بیشتر می شود. در این مرحله مقدار اندکی کلیتوریس و نوک پستان زن را حین بوس و لب گرفتن به آرامی بمالید. در مغازله سعی کنید لب های عاشقانه و بوسه های دلبرانه از همدیگر بگیرید و با نوازش موهای هم خود را آماده دخول و شروع یک لذت پایدار کنید.




مراحل اولیه بعد از شروع رابطه جنسی

در این مرحله تماس های بدنی و جنسی به اوج می رسد و مرد بهتر است اجازه دهد زن جاهای خاصی از بدن او را لمس کند مثل سر آلت و نوک پستان مرد و بیضه ها و ناحیه بین بیضه ها و معقد. این لمس زنانه نباید زیاد ادامه یابد و از این زمان کار مرد شروع می شود که با تحریک مناطق حساس زن با سر آلت و یا زبان و نوک انگشتان، زن را کاملا آماده کند. این مرحله هرچه بیشتر طول بکشد و متنوع تر باشد بهتر است. در این مرحله با رعایت بهداشت انگشتان و ناخن ها (که باعث زخمی شدن جداره واژن نشود) مرد می تواند ابتدا یکی از انگشتان خود را داخل وازن بنماید و با لمس بسیار آرام دیواره بخصوص قسمت بالایی، واژن را تحریک و آن را وادار به ترشح موکوس نماید و سپس بسته به قطر سوراخ می تواند انگشت نشانه را هم وارد نموده و با دو انگشت تحریک واژنی را انجام دهد. حین این اعمال باید از زن سوال شود که آیا اذیت می شود یا نه؟ حس خوبی دارد یا نه؟ و آیا لذت خاصی می برد؟

بهتر است ران های زن را بخوبی لمس و مالش دهید و همچنین باسن و اطراف معقد را هم فراموش نكنيد. اگر اطراف معقد را مالش دادید آن انگشت را دیگر وارد واژن ننمایید. بحالت چهار زانو بنشینید و زانوهای زن را در حالیکه راحت به پشت دراز کشیده روی پاهای خود قرار دهید تا تسلط بیشتری روی نواحی حساس زن داشته باشید و به تناوب آنها را تحریک و لمس کنید. بعد از چند دقیقه که مایل به اینکار هستید خانم روی شکم دراز بکشد و شما با سر آلت خود ناحیه معقد را نوازش دهید و با نوک انگشتان پشت رانها و باسن را مالش داده و گاهی هم کلیتوریس را تحریک نمایید و اگر دو طرف آماده اند دخول را شروع نمایید.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 368
  • بازدید کلی : 13,398